Wizytówki mogą kosztować nawet do 200 złotych za zestaw 1000 ładnie wydrukowanych kart. Ta cena może być szybko zwiększona dzięki specjalnym kształtom, zaokrąglonym rogom, podwyższonym foliowym napisom, metalowym lub plastikowym kartom i różnym innym ekscytującym nowym funkcjom.

Z drogim produktem przychodzi potrzeba ochrony Twojej inwestycji. To właśnie tam wchodzi w grę etui na wizytówki. Wizytownik to zazwyczaj metalowe etui, które chroni wizytówki przed codziennym zużyciem, które znajduje się w kieszeni, w samochodzie lub w teczce.

Wizytówki są w jednym rozmiarze, nieco większe od wizytówek i zazwyczaj zamykają się na zatrzask. Większość etui może pomieścić od 25 do 50 wizytówek o zwykłym rozmiarze. Bez etui na wizytówki istnieje ryzyko regularnego niszczenia wizytówek.

Jeśli płacisz za swoje wizytówki sporą sumę pieniędzy, ma sens tylko ich ochrona. Etui na wizytówki może być tak tanie, jak 15 złotych, a w przypadku niestandardowego wygrawerowanego etui na wizytówki może sięgać nawet setek złotych

Jeśli wydałeś 200 złotych na 1000 wizytówek, i że etui na wizytówki oszczędza od kosza 100 kart rocznie, to zapłacił za siebie po zaledwie kilku miesiącach. Jednak dobry etui na wizytówki wystarczy na kilka lat. Ja mam swoją od 4 lat, jest trochę zużyta, ale nadal służy swojemu pierwotnemu celowi.

Wizytówki można też używać jako narzędzia sprzedaży. Można je wygrawerować na zamówienie, dzięki czemu będą mogły stanowić świetny prezent biznesowy dla potencjalnego klienta. Możesz wygrawerować tę potencjalną nazwę na wizytówce i wysłać mu notatkę z napisem: „Dziękujemy za rozważenie wykorzystania naszej firmy dla potrzeb Twojej sieci komputerowej”.

Ten gest może być punktem wyjścia dla tej perspektywy i zamknąć umowę.

Etui na wizytówki nie tylko chroni wizytówki, ale także pozwala zaoszczędzić pieniądze dzięki temu, że nie musisz kupować wizytówek tak często!